چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

محمد علی رضازاده:بیش از 100 نفردرکلنیک توجیهی قوانین  داوری بسکتبال شرکت کردند.

 

محمدعلی رضازاده دبیر هیئت بسکتبال انزلی:

با حضور بیش از 100 شرکت کننده ،مدرسین علاقمند و حمایتهای

هیئت بسکتبال یک روز خوب برای بسکتبال بندرانزلی رقم خورد .

 

 

ناخدا عیسی زاده ریاست تربیت بدنی منطقه چهارم نیروی دریایی : 

دانستن قوانین روز داوری برای بازیکنان لازم ، برای مربیان ضروری و برای داوران واجب است .

سرویس ورزشی موج برنا – بسکتبال در گیلان تاریخچه قابل قبولی دارد و بندرانزلی در جمله شهرهایی است که در مسابقات قهرمانی کشور ، تیمهای منتخب حضوری فعال داشته و البته دارد و می طلبد همچنان در آموزش و ترویج این رشته آکادمیک فعال باشد .

در راستای توسعه آموزش بسکتبال و خصوصا چگونگی بهتر بازی کردن و یادگیری قوانین یک دوره کلنیک مرور قوانین داوری بسکتبال در بندرانزلی برگزار شد .

در این دوره از کلنیک بیش از 100 علاقمند متشکل از بازیکنان ، مربیان و داوران حضور داشتند . در این کلنیک که با حضور ناخدا عیسی زاده ریاست تربیت بدنی منطقه چهارم دریایی ، محمدعلی رضازاده دبیر هیئت بسکتبال ،  حمید گیل زاده از پیشکسوتان بندرانزلی و سحر طلسچی مربی تیم بانوان راستکردار برگزار شد .

مدرسین این دوره از کلنیک اصغر قاسمیان ریاست کمیته داوران استان گیلان و شاهین مومن نژاد دبیر و مسئول آموزش داوران کمیته داوران که هر از مدرسین رسمی فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران هستند .   

محمدعلی رضازاده دبیر هیئت بسکتبال بندرانزلی ضمن قدردانی از حضور پور شور علاقمندان  و تدریس روان و گویای شاهین مومن نژاد افزود : باشگاه فرهنگی ، ورزشی ملوان نیروی دریایی بندرانزلی و تربیت بدنی ،  ورزش را درگام اول در جنبه سلامت و تندرستی می نگرد و در گام دوم برای قهرمانی گام می بردارند ، البته برای رسیدن به قهرمان اخلاق و  اخلاق مداری را در سرلوحه کار قرار می دهد  .

دبیر هیئت بسکتبال بندرانزلی به لزوم آشنایی به قوانین داوری اشاره کرد و افزود : برای رعایت اخلاق در بازی و بهتر بازی کردن لازم است قوانین را بدانیم و با توجه به تغییرات در قوانین لازم بود چنین کلینیک را برگزار کنیم و در همین راستا و  توسعه آموزش با مشورت ناخدا عیسی زاده  ریاست تربیت بدنی منطقه چهارم و گیلان نژاد ریاست هیئت بسکتبال بندرانزلی  تصمیم گرفتیم این کلینیک را برگزار کنیم .

 

 

 

 

 

رضازاده از حمایتهای همیشگی دکتر رفیعی ، کمیته داوران ، حمایت و حضور پورشور علاقمندان و بیان روان و سریح    قوانین بسکتبال توسط  شاهین مومن نژاد تمجید کرد و افزود :

همیشه معتقدم مستمع صاحب سخن را سرذوق آورد ، اما اینجا بیان شیوا و لذت بخش قوانین توسط شاهین مومن نژاد و انرژی خوبی که حاضرین گرفتند ، مومن نژاد هم با علاقه تمام مطالب را در اختیار حاضران قرار داد و کلنیکی که گمان می کردیم نهایتها در 90 دقیقه به طول انجامد ، از ساعت 17 آغاز شد و تا 20:30 ادامه داشت .

سرمربی تیمهای ملوان گفت : بسیار خرسندم که اعلام کنم بیش از 60 نفر از بانوان و  بیش از 55 نفر در آقایان در این کلنیک حاضر بودند و پس از پایان کلنیک هم از نحوه برگزاری و آموخته های خود راضی بودند و مدرس کلنیک هم از نحوه پرسش و پاسخ رضایت داشتند .

سحر طلسچی مربی بانوان راستکردار هم از برگزاری کلنیک و نحوه آموزش ابراز خرسندی کرد و افزود : حدود 70 نفر اعلام آمادگی کرده بودند و خرسندم بیش از 55 نفر در این کلنیک حاضر بودند و تعدادی هم برای حضور در کلنیک داوری درجه 3 اعلام آمادگی کردند .

ناخدا عیسی زاده ریاست تربیت بدنی منطقه چهارم نیروی دریایی به اهمیت کار داوران اشاره کرد و افزود: دانستن قوانین روز داوری برای بازیکنان لازم ، برای مربیان ضروری و برای داوران واجب است .

عیسی زاده به فرهنگ و اخلاق در ورزش اشاره کرد و افزود : ورزشکاران در همه حال باید سفیران خوش نام باشگاه باشد و با رعایت اخلاق ، احترام به داوران ، مربیان و چیشکسوتان در مسابقات حاضر شوند .

شاهین مومن نژاد هم با بیان اینکه حضور خوب و قابل توجه ای را شاهد بوذیم ، افزود : کمیته داوران همیشه از حضور همه طیفهای درگیر در تیم ابرازعلاقمندی می کرد و این بسیار خوب بود که همه طیفها از بازیکن ، مربی و سرپرست حاضر بودند و اشتیاق برای ادامه کلنیک داشتند و علاقه ای به اتمام کلنیک نداشتند و این برای ما مدرسین قابل احترام است .

یادآور می شود درپایان لوح سپاس از سوی تربیت بدنی منطقه چهارم دریایی به آقایان شاهین مومن نژاد و اصغر قاسمیان تدارک دیده شده بود که به آقای شاهین مومن نژاد تحویل داده شد .

 

 

 

 

 

 

 





 

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna